Tvůrce webu je i pro tebe! Postav třeba web. Bez grafika. Bez kodéra. Hned.
wz
Pipboy FallouťákLARP Pipboy













Rasy/Frakce

Pipboy

   - každý hráč si zvolí do které frakce patří či jaká je jeho rasa
   - z toho mu budou plynout jisté výhody, ale také na něj budou kladeny požadavky, obzvláště na kostým
   - frakcí je několik stačí si vybrat tu svou: Supermutanti, Bratrstvo Oceli & Enkláva, Ghoulové, Nájezdníci & Divoši, obyvatelé Vaultu & ostatní Lidé
   - každá frakce má svůj znak či symbol a svojí barvu
   - barva je reprezentována pozadím znaku stejně tak její tvar jakož to symbol
   - toto rodové či frakční označení není povinné, ale u některých dosti hrdých národů či frakcí by se hodilo, aby byl na kostýmu


Roboti

Popis:

   - již před válkou bylo vyvinuto mnoho těchto automatických pomocníků
   - měli spousty funkcí, uplatnění v mnoha aplikacích a mnoho různých modifikací
   - během války byli někteří nasazeni i do bojů či jiných nebezpečných operací
   - v pustině se tu a tam nějaký objeví, popřípadě v různých výzkumných centrech nebo ve vojenských základnách
   - velmi rozšíření jsou hlídací roboti (se zbraněmi namontovanými rovnou na rukách - kulomet + raketomet), dále opravárenský robot, který lze naprogramovat skoro na cokoli, stačí mít dobrý motivátor, ale pak je tu také Mr. Handy, domácí robot pomocník, umí mýt nádobí, venčit psa atd. během války byl také modifikována na bojového robota
   - je tedy otázka na jakého robota narazíte, nějakého z těchto notoricky známých nebo na něco, co se zaplo někde v nějaké díře a poprvé to vyšlo do pustiny

Požadavky:

   - kvalitní kostým, vzezření robota
   - čim více udělátek, drátů, hadiček atd. tím lépe
   - bude-li kostým vypadat jako nějaký robot z her, bude za to bonus

Výhody:

Zbroj

   - dle vzhledu kostýmu má robot buď střední (kovovou zbroj - plátování), nebo v případě hodně dobrého kostýmu těžkou zbroj (něco jako energozbroj - velmi kvalitní plátování)

Zaměření

   - robot musí být nějak zaměřen
   - je možnost se zaměřit na: boj (bojový robot), doktor (lékařský robot), pyrotechnika (demoliční robot), opravář (opravářský robot), popřípadě jiné zaměření
   - změnit zaměření je možné, ale robot k tomu potřebuje někoho s Opravářem 3 a Hackingem 3

Odolnosti

   - Jedy a nemoci 100%
   - Radiace 100%

Dovednosti

   - zdarma získá 1. stupeň Hacking
   - chce-li se ve hře naučit nějakou novou dovednost musí najít někoho, kdo tu dovednost umí a někoho s Hackingem 2
   - učení dovedností mimo zaměření je pro něj velmi obtížné, stojí ho 2x tolik zkušeností

Robot zaměřený na boj

    - získa zdarma všechny bojové dovednosti na 1. stupni

Robot zaměřený na něco jiného než boj

   - zdarma získá 2. stupeň dovednosti dle zaměření
   - nemůže se učit dovednosti z jiného zaměření (např. opravář neumí jemné pohyby, proto nemůže léčit atd.)
   - může se učit bojové dovednosti, ale stojí ho 2x tolik a může mít maximálně stupeň 2


Supermutanti

Popis:

   - již před válkou v mnoha vojenských zařízení se provádělo mnoho pokusů s různými kmeny virů a jako poslední byl vytvořen F.E.V. (Forced Evolutionary Virus), který měl původně sloužit ke zvýšení odolnosti proti biologickým zbraním, ale měl dost vedlejších účinků a mutací
   - hlavními byl obrovský růst svalové i ostatní tělní hmoty, sterilizace, snížení intelektu o 30%, prodloužení věku o 10%, zvýšení reflexů a vůbec všech smyslů
   - a proto se tento výzkum obrátil směrem k vytvoření super vojáka
   - další výzkum vytvořil vylepšenou verzi označovanou jako F.E.V. II
   - díky tomuto výzkumu se teď krajinou toulají tito monstrózní tvorové
   - jsou vysocí od 2,5 m do 3,5 m, váží 260 až 350 kg, jejich kůže je tvrdá drsná, má šedavou barvu nebo odstíny khaki až do žluta, skoro i do zelena

Požadavky:

   - minimální výška hráče 175 cm
   - zavalitější či kulturistické postavy
   - možno i vycpat nohavice, rukávy a vůbec celé oblečení pro dodání ohromného vzhledu
   - tupost - FEV vir jim ale úplně zlikvidoval inteligenci, proto jsou na tom jako 5 - 10-desetileté dítě => nutnost RP
   - doporučuji: obličej nabarvit na šedozelenou či šedou nebo khaki či světle hnědou

Výhody:

Houževnatost

   - Supermutant vydrží 3x tolik co člověk, tudíž 3 rány do trupu ho teprve zabijí a 3 rány do končetiny jí teprve vyřadí

Odolnosti

   - Jedy a nemoci 50%
   - Radiace 25%

Dovednosti

   - zdarma získá 2. stupeň Těžkých zbraní, 1. stupeň Chladných zbraní
   - nemůže se učit dovednosti Hacking, Pyrotechnik a Paklíč, ale zato může na zámky a dveře použít dovednost Boj bezezbraně či Chladné zbraně stejným způsobem, akorát hlasitěji ;o)
   - učení dovednosti Opravář, Energetické zbraně a Medik ho stojí 2x tolik zkušeností


Bratrstvo Oceli & Enkláva

Popis:

   - Bratrstvo Oceli je techno-religiózní organizace s kořeny v předválečné US armádě a ve vládou podporovaných vědeckých organizacích
   - sestává většinou z potomků vojenských důstojníků, vojáků a vědců a i s menšími přírůstky rekrutů z pustin má ze všech poválečných lidí (mimo vaulty) asi nejblíže ke geneticky čistému člověku
   - členové Bratrstva mohou být jen ti nejlepší z nejlepších... což znamená, že jde o opravdu malou organizaci
   - nedostatek lidských zdrojů ovšem nahrazují úžasným arzenálem před i po-válečných technologií
   - mají k dispozici laserové zbraně, energozbroje, chirurgicky implantovatelné vylepšováky organismu, bojové implantáty atd
   - jednotka Rytířů Bratrstva je schopna bez problémů vymazat z povrchu zemského celé město
   - Enkláva byla po zničení ropné stanice (viz. konec hry Fallout 2) připojena k Bratrstvu
   - členové Enklávy jsou potomci lidí z vysokých vládních organizací jako je FBI, CIA atd.

Požadavky:

   - Energozbroj čili Power Armor (klidně z kartonu, jekoru či čehokoliv)
   - RP - hrát klaďase a hodnýho hocha, potírat zlo a vůbec veškeré bezpráví

Výhody:

Energozbroj

   - viz. Zbroje

Odolnosti

   - Jedy a nemoci 0%
   - Radiace 0%

Dovednosti

   - zdarma získá 1. stupeň Střelných, Těžkých a Energetických zbraní a Boje bezezbraně
   - dovednosti Pyrotechnik a Opravář se učí lépe (1/2 zkušeností)
   - učení dovednosti Lov ho stojí 2x tolik zkušeností


Ghoulové

Popis:

   - během války padlo na zemi mnoho jaderných hlavic, navíc byly porušeny nádrže s F.E.V. virem, a proto ti lidé co nezemřeli hned při dopadu a výbuchu, byli následně doslova spáleni radiací či vyhladověli, ale pak u určitého procenta lidí se začala vytvářet jakási adaptace
   - obrovské množství radioaktivity a F.E.V. viru ve vzduchu způsobili mnoho mutací
   - nejprve to vypadalo jako nemoc z ozáření, ale pak dostala kůže zelený nádech a svraštila se, vlasy úplně či částečně vypadaly a takto vznikli tito dlouhověcí mutanti
   - jejich síla je menší jak lidská, zato jejich intelekt je mnohem vyspělejší a jsou moudřejší (žijí již dlouho - pamatují válku), jsou trochu méně obratní, ale jinak jsou jak "normální" lidé
   - některé verze těchto mutantů mají v noci zářící kůži (nepotřebují ve tmě baterku ;o) )
   - velká většina z nich uznává tzv. Nukleární náboženství, jehož základem je legenda o nevybuchlé jaderné hlavici která dopadla do kostela a ten zůstal stát i s hlavicí uvnitř, kde nyní představuje modlu a oltář
   - takže "Svatá Hlavice s tebou bratře!"

Požadavky:

   - Doporučuji: obličej a holé kusy kůže nabarvit na zeleno (všechny odstíny)
   - z náplastí atd. udělat visící kusy kůže a různé nádory (vycpaný kus oblečení) atd.
   - oblečení potrhané, spíše cáry
   - nesmí běhat

Výhody:

Odolnosti

   - Jedy a nemoci 50%
   - Radiace 100%

Dovednosti

   - zdarma získá 2. stupeň Medika
   - dovednosti Medik, Pyrotechnik, Opravář a Hacking se učí lépe (1/2 zkušeností)


Nájezdníci & Divoši

Popis:

   - potomci lidí co, po odeznění hlavní vlny radiace, vylezli z Vaultů a jiných úkrytů a usadili se v pustině
   - Divoši zanechali zbytky civilizace za sebou a začali žít z toho co jim pustina nabídne, nějakou tu brahminu, psa, sem tam něco vypěstují, dokonce některé kmeny těchto lidí jsou lidožravé
   - Nájezdníci jsou zase ti co se snaží zužitkovat vše co se dá z předchozí civilizace před válkou a z toho vyrábí různé nástroje, ale hlavně zbraně a zbroje, s jejichž pomocí přepadávají jednotlivce, karavany, města ale i Vaulty a občas se bijí i mezi sebou

Požadavky:

   - Divoši spoře odění, pomalované tělo, zbraně hlavně kopí, oštěpy, nože, kameny, kyje
   - Nájezdníci oblečení Punkového stylu, hodně koženého oblečení, roztrhané džíny, ale i kusy zbrojí z plechů a pletiv, ozbrojeni skoro čímkoliv: trubkami, páčidly, boxery, ale i střelnými zbraněmi

Výhody:

Odolnosti

   - Jedy a nemoci 25%
   - Radiace 0%

Dovednosti

Divoši

   - zdarma získá 2. stupeň Boje bezezbraně, Vrhacích zbraní, Chladných zbraní a Lov
   - učení dovednosti Opravář, Pyrotechnik, Energetické zbraně, Hacking a Paklíč ho stojí 2x tolik zkušeností

Nájezdníci

   - zdarma získá 1.stupeň Střelných zbraní, Boje bezezbraně a Chladných zbraní
   - dovednosti Paklíč, Pyrotechnik a Vrhací Zbraně se učí lépe (1/2 zkušeností)
   - učení dovednosti Opravář, Energetické zbraně a Hacking ho stojí 2x tolik zkušeností


Obyvatelé Vaultu & Ostatní lidé

Popis:

   - obyvatelé Vaultu jsou ti jenž měli to štěstí a nalezli během války útočiště ve Vaultu a jejich potomci
   - na sobě nosí modrou kombinézu, jenž má na zádech číslo, které nálečí jejich Vaultu, jsou relativné inteligentní a vyznají se v mnoha vědeckých odvětvích
   - ostatní Lidé to jsou ti co vylezli z Vaultu již před mnoha lety a také potomci těchto ex-Vaulťáků, kteří pokládají základní kameny nové civilizace a zakládají vesnice a města, snaží se pěstovat obilí, brambory a kukuřici, chovají brahminy a vůbec žijí jak se dá

Požadavky:

   - obyvatelé Vaultu - Vaultovská kombinéza (např. modrá tepláková souprava + trochu práce k vytvoření světlých nejlépe žlutých pruhů a čísla na zádech buď Savem nebo našít z látky)
   - na kombinéze může poté být i zbroj
   - ostatní Lidé – jejich oblečení je naprosto nezávislé a libovolné, jedinou podmínkou je, aby bylo postapokalyptické (otrhané, staré, ošuntělé, špinavé atd.)

Výhody:

Odolnosti

   - Jedy a nemoci 0%
   - Radiace 0%

Dovednosti

obyvatelé Vaultu

   - zdarma získá 1. stupeň Hackingu, Opraváře, Medika
   - dovednosti Medik, Pyrotechnik, Opravář a Hacking se učí lépe (1/2 zkušeností)
   - učení dovednosti Lov ho stojí 2x tolik zkušeností

ostatní Lidé

   - zdarma získá 1.stupeň Střelných zbraní, Boje bezezbraně, Chladných zbraní a Lov
   - učení dovednosti Pyrotechnik, Energetické zbraně a Hacking ho stojí 2x tolik zkušeností